نوشته شده توسط : tejarateeletronik

با انتخاب سرویس اعتباری، نیازی نیست در پایان هر ماه قبض پرداخت کنید. شما طرح تعرفه خود را بر ایرانسل اساس مبلغی که می خواهید به صورت ماهانه برای استفاده از وایمکس بپردازید انتخاب می‌نمایید. در صورتی که قصد دارید کاربر خدمات اعتباری ما باشید، توجه داشته باشید که تنها لازم است اطمینان حاصل کنید که در حساب خود اعتبار کافی دارید.
تجربه‌ای متفاوت از اینترنت! تالیا
۲- طرح تعرفه مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ همراه اول
ایرانسل
همراه اول
برای آغاز استفاده از خدمات وایمکس، لازم است با انتخاب گزینه‌ای که مناسب ترین روش برای شارژ کارت رفع نیازهای اینترنتی شما محسوب می‌شود به کاربران وایمکس ما بپیوندید. می‌توانید یکی از دو روش پرداخت را انتخاب نموده و مشخص کنید که تمایل به پرداخت هزینه‌ها در ابتدای دوره دارید و یا ترجیح می‌دهید هزینه خدمات در پایان هر دوره در قالب یک قبض برای شما ارسال شود. بدین ترتیب بر اساس اولویت انتخابی تان، می‌توانید کاربر سرویس اعتباری یا دائمی ما شوید. برای شروع کافیست به یکی از فروشندگان منتخب ما مراجعه نمایید. پس از انجام ثبت نام، متعاقباً زمان مراجعه کارشناس ما به محل سکونت شما (با هماهنگی کاربر) به منظور دریافت اسناد، انعقاد قرارداد و تحویل مودم، به شما اعلام خواهد شد.
با انتخاب سرویس مورد نظر خود، استفاده از وایمکس را آغاز کنید! تالیا

شارژ کارت />
٥- منتظر همراه اول بمانید تا تجهیزات برایتان نصب و سرویس برقرار شود!

تالیا
شارژ کارت

٤- هزینه های مربوطه را پرداخت کنید؛ همراه اول
تالیا
١- از طریق یکی از فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل، مرکز تماس ایرانسل و یا صفحه وایمکس چیست در وب سایت ایرانسل، اطلاعات اولیه مورد نیاز شارژ کارت را کسب کنید؛
مناسب‌ترین شارژ کارت روش پرداخت را انتخاب کنید!
تالیا
پس از تجربه ای موفق در زمینه تلفن همراه و خدمات مرتبط با آن، این بار ایرانسل قصد دارد تجربه ای کاملاً متفاوت را به دوستداران فناوری های نوین ارائه دهد. محصول جدید ایرانسل به نام وایمکس، اینترنت بی سیم را با کیفیتی مطلوب بر روی کامپیوتر در اختیار شما قرار می دهد. این سرویس گزینه ای بسیار مطلوب برای کاربران خانگی و تجاری است تا بتوانند با ایرانسل طی تنها ٥ گام ساده، در منزل و یا محل کار خود از امکاناتی استثنائی برای بهره‌گیری از اینترنت استفاده نمایند. اگر مایلید به این کاربران بپیوندید، تنها کافیست:
تالیا
همراه اول

٣- ثبت نام خود ایرانسل را تکمیل کنید؛
همراه اول
سرویس اعتباری: ایرانسل
تالیا
همراه اول



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آبان 1390 | نظرات ()